6 December

Hej allihopa! :)
Medans ni har legat i sängen hela lördagsmorgonen har jag plågats av att gå upp tidigt och börja gå till skolan. Vem kom på att ha öppet hus på en lördag?
Hela morgonen var stressig. Jag fick tvätta håret & troka det på 10 minuter, klä på mig och springa hem till A. för att sminka mig. Glömde mitt smink där från igår.

Idag är det hur som helst lördag. Lördag, lördag, lördag. Vi slutade halv tolv och jag har köpt hem lite choklad och bara slappat hittills.. Ska inte göra så mycket idag faktiskt.. rätt så skönt det.. haha.

Har inte mycket inspiration just nu... försöker fixa åtminstone ett inlägg varje dag, om dom är roliga och bra är ju en annan femma men huvudsaken är väl ändå att jag försöker..? Hoppas ni blir glada endå. :)


Jag svarar på alla era kommentarer, förutom de oseriösa.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?