3 things..

Hej på er! Tänkte bara berätta om lite saker, för det var ju ett tag sen jag bloggade.
Jag gick till skolan idag för jag kände att jag börja missa massa med saker. Vi hade bara 4 lektioner kan man säga, det var halvdag. Sedan gick vi hem, ganska kort dag. Redan vid 11 tiden var jag hemma och åt mackor och kollade lite på tv. Men annars har jag inte gjort så mycket.

Ni vet inlägget jag gjorde för några dagar sen om vilka converse jag skulle köpa? Det blev 4 kommentarer som ville att jag skulle köpa dom vita, och 4 kommentarer om att jag ska köpa dom blåa. Det var bara 2 som tyckte dem svarta. Men nu står det mellan blåa och vita.. Och jag tror att jag köper dom vita trots allt. Dom passar mest med allting. Men nu är det bara frågan om tid.

Sedan var det en till liten grej.. imorgon ska nästan halva klassen på bio. Filmen blev Avatar 3D. Tänkte också berätta varför halva klassen får gå och inte resten. För länge sen hade alla 7:or disco i fritidsgården. Dom som hade flest personer i klassen som kom skulle vinna biobiljetter. Och det blev vår klass. Så alla som kom ifrån vår klass får gå på bio. Resten av dom får sitta hemma eller göra någon annat, haha.. Så imorgon blir det gratis bio, kan man säga. Ser fram emot det. Jag har redan sätt Avatar på datorn men 3D kommer bli trippelt så bättre! Bloggar mer senare, hörs!

Carolina

Tack för svaret på min fråga! Jag har både mitt namn, ålder och vart jag bor ute på bloggen haha. Kanske därför jag försöker att inte vara för privat...

2010-02-04 @ 14:51:19
URL: http://caroflina.blogg.se/

Jag svarar på alla era kommentarer, förutom de oseriösa.

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

Bloggadress:

Vad vill du skriva till mig?